HASZNÁLATI ÚTMUTATÓ


 

FIGYELEM!

 

JELEN TÁJÉKOZATÓ CSAK AZ OLDAL HASZNÁLATÁT HÍVATOTT BEMUTATNI, A MEGRENDELÉS RÉSZLETES SZERZŐDÉSI FELTÉTELEIT AZ OLDAL ALJÁN TALÁLHATÓ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK MUTATJA.



Keresés

Oldalunkon legkönnyebben kereséssel találja meg a konkrét terméket. Az oldal jobb felső részén található fülbe írja a keresendő címszót, és nyomja meg az "ENTER" billentyűt.

 

Keresés ikon

 




keresés fül


Márkák szerinti keresés - rendszerezés:

Az oldalon található termékeket márkák szerint is tudja rendezni, melyhez nincs más teendője mint:


- az oldal alján futó márka ikonok közül kiválasztani a megfelelőt, majd a márka logójára kattintani vagy,

- a keresőbe beírni a kívánt márka nevét, majd a kereséshez az "ENTER" billentyűt megnyomni.


Ezt követően a kívánt márkához tartozó összes terméket láthatja.


Termékek kiválasztása

A webáruházban található termékek öt nagy kategóriába (Vadászruházat, Lábbelik, Kiegészítők, Fegyver, Optika) vannak sorolva melyeket az oldal tetején lévő vízszintes fő menüsorban talál meg.

A főkategóriák további alkategóriákat tartalmaznak, melyek kiválasztásához vigye a kurzort a kívánt főkategóriára. Kattintást követően a terméklista jelenik meg, melyet a megtekintés módja szerint állíthat lista, ill. mozaik megtekintésre.

 

Ha a terméklistában megtalálta a kívánt terméket: kattintson rá: a "Termék adatlap" jelenik meg.

 

A "Termék adatlap" tartalmazza:

- termék ára,

- részletes információ a termékről,

- vásárlási információ,

- házhozszállítási információ,

- "Kosárba tesz" gomb : mellyel a terméket a virtuális bevásárlókosarába tudja betenni,

- "Megosztás Facebookon" gomb: facebook adatlapján keresztül tudja megosztani az adott terméket,

- "Nyomtatás" gomb: termék adatalap nyomtatását teszi lehetővé.

 

A Célpont Vadászcentrum webáruházában lévő termékeket:

      • telefonon,
      • e-mailben, vagy
      • webshopon keresztül is meg tudja rendelni.

 

 

Telefonon történő megrendelés esetén, kérlek, hívja a megadott telefonszámot: +36 30/9166-617

 

Amennyiben e-mailben szeretné megrendelni a kiválasztott terméket, írja meg a termék nevét valamint egyéb információkat (méret, szín..stb.) és kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot. 
E-mail: celpont.kiskantor@gmail.com




Webáruházból történő rendelés:

 

FONTOS:  A rendelés folyamata a vásárlónak maximum 2 percét vesz igénybe, tehát a rendelések leadása: GYORS, PONTOS BIZTONSÁGOS! 

Webáruházunkban a termékek vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges!

Nézzük a megrendelés folyamatát lépésről-lépésre:

1./ Ha kiválasztotta a terméket, melyet szeretne megrendelni, kattintson a "Kosárba tesz" gombra. Ezt követően folytatni is tudja a böngészést az oldalon.

2./ Ha befejezte a böngészést, és szeretné megrendelni a kiválasztott terméket - melyet korábban már a bevásárló kosarába tett- kattintson a "Kosaram" gombra a jobb felső sarokban.

A Kosár összefoglaló jelenik meg, mely részletesen mutatja a vásárlás menetét.
 

Fontosabb pontok:

Kosár összefoglaló: egy részletesebb összegzést találhat a kiválasztott termékről, mely tartalmazza a kiválasztott termék árát, házhozszállítási költségeket..stb.

 

1.     LÉPÉS: VÁSÁRLÁSI MÓD KIVÁLASZTÁSA

Ezután görgessen lejjebb és válassza ki a vásárlási módot, azaz regisztráció nélkül „Vendégként” szeretné rendelését leadni vagy „Regisztrált felhasználóként” a megrendelés leadása előtt regisztrálni szeretné magát honlapunkra.

 

Vásárlási mód kiválasztása

 

 

 






Ha már regisztrált felhasználó, jelentkezzen be, hogy a személyes adatok megadása egyszerűbb legyen - ám a vásárlás REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL is lehetséges - melyhez kattintson a "Rendelés vendégként" gombra a jobb alsó sarokban.

 

Vásárlás vendégként

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Email cím: szállítási cím megadása, mely címre a rendelés állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk (rendelése feldolgozás alatt, rendelését feldolgoztuk, rendelését postáztuk..stb.)

Keresztnév, Vezetéknév, Születési dátum: értelemszerűen adja meg az Ön adatait

Szállítási cím: a kiválasztott termékek szállítási címének megadása

Ha kitöltötte az adatokat kattintson a „MENTÉS” gombra.

 

2.     LÉPÉS: VÁLASSZON EGY SZÁLLÍTÁSI MÓDOT
Ebben a mezőben választhatja ki, hogy:

1.     Személyesen szeretné átvenni a kiválasztott terméket üzletünkben (9915 Nádasd, Hegyaljai u. 9.) vagy

2.     Utánvéttel küldjük a kiválasztott terméket: termékeinket a Magyar Posta Logisztikai üzletága szállítja.

A kiválasztott szállítási módot követően a mező alatt találja az „Általános Szerződési Feltételeinket”, melyet olvasson el figyelmesen – majd, ha egyetért az abban foglaltakban pipálja ki a mezőt!

Szállítás mód

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Amennyiben van számunkra egyéb üzenete pl.: szállítási – számlázási cím nem egyezik, vagy egyéb személyes kérdés..stb. írja ide.

 

3.     HAGYJON ÜZENETET
 

Amennyiben a rendeléssel kapcsolatban, a termékkel, vagy egyéb más közlendője lenne számunkra, ebben a menüpontban megteheti.


4.     LÉPÉS: FIZETÉSI MÓD KIVÁLASZTÁSA
 Fizetés: a termékek:

·          banki előre utalással, vagy

·          utánvéttel tudja kifizetni.

 

Ha eldöntötte, melyik fizetési módot szeretné választani kérjük, KATTINTSON a választott fizetési módra.

Banki utalás esetén a termék megrendelését követően küldünk egy emailt, mely a banki adatokat tartalmazza. A termék kiszállítására csak az összeg megérkezését követően kerül sor.

 
Fizetés megerősítése

 

 

 

 

 

 


 

 

Megrendelés véglegesítése gomb: Megrendelése a véglegesítéssel kerül adatbázisunkba. 

 

A megrendelést követően automatikusan kap egy emailt , mely tartalmazza rendelése fontosabb adatait.

A rendelése aktuális státuszáról folyamatosan tájékoztatunk emailben, valamint a megrendelés azonosítójával és email címével - bejelentkezést követően - követni is tudja termékét.

 

 

Pénz visszafizetési garancia

A törvényi kötelezettségnek megfelelően14 napot adunk arra, hogy meggondolja magát. Amennyiben a kiválasztott termék nem nyerte el tetszését, vagy vissza szeretné küldeni (bármely indok nélkül) a megrendelt terméket, 14 napon belül visszatérítjük a termék ellenértékét. A termék visszaküldésével egyidejűleg kérjük, az elállási nyilatkozatmintát kitöltve megküldeni szíveskedjen. Elállási nyilatkozatminta megtalálható: Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) mellékletek részében. További és részletes tájékoztatást szintén az Általános Szerződési Feltételekben (ÁSZF) talál.

 

Reklamációs és Jótállás

Amennyiben sérülést, vagy eltérést tapasztal a megrendelt és kiszállított termékek között, kérjük, okvetlen hívja fel Vevőszolgálatunkat, hogy minél gyorsabban orvosolni tudjuk a hibát.

A hazai törvényeknek, valamint a gyártó és forgalmazó által biztosított garanciális feltételeknek megfelelően járunk el. Abban az esetben, ha nem a szállítás során keletkezett a sérülés, a "Vevőszolgálaton" megadott elérhetőségek valamelyikén jelezze a problémát, és a kiszállítástól számított 14 napon belül juttassa vissza a hibás terméket. A kicserélt vagy javított termék újbóli szállítási költségét mi fedezzük, a hibás terméket viszont Önnek kell visszaküldenie! További információt a Általános Szerződési Feltételekben (ÁSZF) talál, lásd: kezdőlap, oldal alja: ÁSZF.

 

GYAKRAN ISMÉTELET KÉRDÉSEK


Nem tetszik a termék és visszaküldeném? – Amennyiben nem tetszik a termék, minden magyarázat, indok nélkül visszaküldheti nekünk (14 napon belül, sértetlen termék esetén) és mi visszafizetjük a termék árát.

 

Miért jó a postai utánvétes rendelés? – Fizetnie csak a termék átvételekor kell, amennyiben a kiszállítás alkalmával nem tartózkodik otthon, a posta egy átvételi elismervényt dob a postaládájába, mellyel a megrendelt terméket az szelvényen megjelölt postafiókban átveheti.

 

Amennyiben kérdése lenne, keressen minket bizalommal!

A "Vevőszolgálathoz" kattintson IDE.